Városlista

2012. Július 26. 14:00, csütörtök | Helyi sport
Forrás: Mosonmagyaróvári Atlétikai Club

Nyári atlétikai tábor - Élménybeszámoló

Hosszú tanév után elkezdődött az iskolai nyári szünet. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy anyukám beíratott a Mosonmagyaróvári Atlétikai Club táborába...

Szitás László vezetőedzőtől megkaptuk a tábor programjait a hét minden egyes napjára. Örömmel láttam, hogy a kerékpártúrán, a Lipóti Élményfürdőn keresztül kalandparkban és egy kis városnézésen is részt vehetünk. Akkor már gondoltam, hogy varázslatos és élményekkel teli lesz az idei táborozásom.

Végre eljött az első nagy nap, hogy indulhassak a táborba - ez hétfővel kezdődött. Reggel a Kossuth Gimnázium pályáján volt a gyülekező és a 24 gyereknek megnyitották a tábort az edzők. Egy kis sporttal - röplabdázással, ping-pong-gal - kezdtük el a hét első napját. Edzőink játékos versenyeket is szerveztek nekünk. Ezek után nagyon vártuk az ebédet is, ami finom raguleves volt pogácsával. Ebéd után játszottunk még egy kicsit, majd Óvár belvárosában fagyiztunk.

Kedden reggel a Lipóti Élményfürdőbe mentünk - a nagyobbak kerékpárral, a kisebbek Nagy Eszter edző felügyeletével autóbusszal. A kerékpározóknak nagy feladatuk akadt, hiszen nagyon meleg volt aznap. Amikor odaértünk és megláttuk a hatalmas csúszdákat, minden fáradtságunk elszállt és vártuk, mikor próbálhatjuk ki mindet. Edzőink nagyon figyelmesek voltak, csoportosan mehettünk csak át egyik medencéből a másikba. Ebédre rántott húst kaptunk hasábburgonyával. Utána az árnyékban pihentünk, majd újra egy nagyot fürödtünk. Így jóleső fáradtsággal tértünk haza.

...

Cikolaszigetről indultunk kenuval. Ezen a napon csatlakozott hozzánk Gláser Dávid edző is. A túrán gyönyörködtünk a csodálatos szigetközi tájon és állatvilágán. Sok evezés után elértük a hallépcsőt de a magas vízállás miatt nem mehettünk át az üvegfalhoz, hogy halakat nézzünk. Kicsit gyalogoltunk és megnéztük a tájat, majd újra vízre szálltunk és elindultunk vissza a szigetre. Ebédre zöldséglevest és resztelt májat szolgáltak fel tarhonyával. Itt is nagyot füdörtünk, kaptunk fagyit, majd indultunk haza.

Eljött az utolsó előtti nap, amit a legjobban vártam. Kora reggel a vasútállomáson volt a gyülekező - Sopronba utaztunk. A vonaton sokat nevettünk, beszélgettünk. A Károly kilátóhoz sokat gyalogoltunk. Amikor megláttuk, nagyon megörültünk és felmenmtünk a tetejére. Onnan Sopron csodálatos városára pillantottunk rá. Ezután a Kalandpark következett. Természetesen itt is mindent kipróbáltunk, ami az időnkbe belefért. Kaptunk védősisakot és védőkötelet, így nagyon bátran másztunk, csúsztunk és lógtunk. Hazafelé a vonaton pizzát ettünk és pihentünk.

Végül ejött az utolsó nap, a péntek. Ezt a napot egyáltalán nem vártuk, hiszen tudtuk, hogy az utolsó együtt töltött nap lesz. Pénteken a saját városunkban maradtunk, Mosonmagyaróváron és elmentünka Duna egyik szabad strand részére, az itatóra. Itt szabadtéri, szabadon választott programok vártak ránk a játszótéren és a vízben egyaránt.

Szomorú voltam, mikor az utolsó nap is eltelt, hiszen csodálatosan és boldogan éreztem magam.

Megismerkedtem sok új sporttal, sok kalandban volt részem és új barátságokat kötöttem.

Vátkai Lili

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 14. 08:16, kedd | Belföld

Újabb két Airbus H225M helikopterrel bővült a Magyar Honvédség flottája

Két újabb H225M típusú helikopter érkezett a Magyar Honvédséghez az Airbus Helicopters franciaországi gyártóközpontjából

2024. Május 14. 08:14, kedd | Külföld

Eurobarométer: a fiatalok 64 százaléka szavazni kíván a közelgő európai parlamenti választásokon

Az európai fiatalok 64 százaléka szavazni kíván a június 6. és 9. közötti európai parlamenti választásokon, a megkérdezett fiatalok 38 százalékának véleménye szerint a szavazás a leghatékonyabb módszer a véleménynyilvánításra

2024. Május 14. 08:13, kedd | Belföld

Köznevelési főosztályvezető: 579 ezer notebookot kapnak a diákok és pedagógusok jövő decemberig

Jövő decemberig összesen 524 ezer személyes használatú, oktatási célt szolgáló notebook kerül a diákokhoz és 55 ezer a pedagógusokhoz - jelentette ki a Belügyminisztérium köznevelési stratégiai főosztályvezetője Kecskeméten hétfőn

2024. Május 14. 06:00, kedd | Bulvár

Az önkéntes véradás fontosságára hívja fel a figyelmet a Magyar Posta új bélyege

Az önkéntes véradás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet a Magyar Posta egy új, alkalmi bélyeg kibocsátásával